"Укрзалізниця" працює над новою моделлю тарифів для пасажирських перевезень, яка враховуватиме популярність маршрутів та час доби. Про це розповів Олександр Перцовський, керівник пасажирського напряму компанії, в інтерв'ю Forbes.
Планується щорічне підвищення базових тарифів з урахуванням інфляції, а також можливе введення гнучкого ціноутворення для потягів "Інтерсіті+".
Компанія звернулася до уряду з пропозицією зняти державне регулювання цін на квитки класу "СВ", які попри високу ціну, швидко розкуповуються.
Окрім того, "Укрзалізниця" розглядає варіант динамічної тарифної моделі, яка дозволить варіювати ціни залежно від часу та інших параметрів, при цьому зберігаючи доступні тарифи для тих, для кого вартість є критично важливою.
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
До кінця війни українці зможуть купувати доступні квитки, запевнив Перцовський. У 2024 році компанія не планує підвищувати тарифи на внутрішні перевезення, але у грудні 2023 року ціни на міжнародні поїзди зросли на 3-72% через домовленість із залізницями сусідніх країн.
Нагадаємо, натяк на подорожчання? Київський метрополітен скаржиться на низьку вартість проїзду
Раніше ми писали про те, що корупцію в "Укрзалізниці" перекриють підвищенням цін: "Якщо ти монополія – ти можеш"
Крім того, Знай.ua повідомляв, Кличко назвав новий термін відкриття синьої гілки метро: цього разу точно