Не поодинокі випадки, коли українцям надсилають неправильні рахунки за комунальні послуги, зокрема за електроенергію. У компанії YASNO дали роз'яснення щодо цього.

Побутові споживачі нерідко скаржаться, що їм приходять світла з нарахуваннями, які не відповідають реальному рівню споживання.

Платіжки за комунальні послуги Фото: скрін youtube

Такі ситуації можуть виникати з кількох причин, наприклад:

  • якщо споживач несвоєчасно передав показники лічильника – рахунок формується за середнім споживанням;
  • якщо при передачі даних було допущено помилку - якщо споживач випадково впише зайву цифру, то сума в рахунку також не буде відповідати фактичному споживанню.

Щоб виправити неправильно передані показники та уникнути переплати за послуги, потрібно подати коректні дані з фото лічильника оператору системи розподілу.

Популярні новини зараз

Небезпечна хвороба повертається: через травму пальця хлопчик потрапив до інтенсивної терапії

На порозі хлібної кризи: українців шокували новими цінами – і це не межа

Пенсіонери з картками ПриватБанку можуть залишитись без грошей: у чому проблема

"Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником

Показати ще

YASNO. Фото: скрін youtube

У YASNO нагадали, що формують рахунки на підставі даних, отриманих від оператора системи розподілу, якому попередньо їх передає сам споживач.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти YASNO скаржаться на грабіж: рахунки завищуються більш ніж у 10 разів.

Також наш портал інформував, що пенсіонера змусили заплатити за "вигаданий" рахунок: на думку ДПЕК, 51 904 кВт/год на місяць – це цілком реально.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.