Не поодинокі випадки, коли українцям надсилають неправильні рахунки за комунальні послуги, зокрема за електроенергію. У компанії YASNO дали роз'яснення щодо цього.

Побутові споживачі нерідко скаржаться, що їм приходять світла з нарахуваннями, які не відповідають реальному рівню споживання.

Платіжки за комунальні послуги Фото: скрін youtube

Такі ситуації можуть виникати з кількох причин, наприклад:

  • якщо споживач несвоєчасно передав показники лічильника – рахунок формується за середнім споживанням;
  • якщо при передачі даних було допущено помилку - якщо споживач випадково впише зайву цифру, то сума в рахунку також не буде відповідати фактичному споживанню.

Щоб виправити неправильно передані показники та уникнути переплати за послуги, потрібно подати коректні дані з фото лічильника оператору системи розподілу.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

YASNO. Фото: скрін youtube

У YASNO нагадали, що формують рахунки на підставі даних, отриманих від оператора системи розподілу, якому попередньо їх передає сам споживач.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти YASNO скаржаться на грабіж: рахунки завищуються більш ніж у 10 разів.

Також наш портал інформував, що пенсіонера змусили заплатити за "вигаданий" рахунок: на думку ДПЕК, 51 904 кВт/год на місяць – це цілком реально.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.