Не поодинокі випадки, коли українцям надсилають неправильні рахунки за комунальні послуги, зокрема за електроенергію. У компанії YASNO дали роз'яснення щодо цього.
Побутові споживачі нерідко скаржаться, що їм приходять світла з нарахуваннями, які не відповідають реальному рівню споживання.
Такі ситуації можуть виникати з кількох причин, наприклад:
- якщо споживач несвоєчасно передав показники лічильника – рахунок формується за середнім споживанням;
- якщо при передачі даних було допущено помилку - якщо споживач випадково впише зайву цифру, то сума в рахунку також не буде відповідати фактичному споживанню.
Щоб виправити неправильно передані показники та уникнути переплати за послуги, потрібно подати коректні дані з фото лічильника оператору системи розподілу.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
У YASNO нагадали, що формують рахунки на підставі даних, отриманих від оператора системи розподілу, якому попередньо їх передає сам споживач.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти YASNO скаржаться на грабіж: рахунки завищуються більш ніж у 10 разів.
Також наш портал інформував, що пенсіонера змусили заплатити за "вигаданий" рахунок: на думку ДПЕК, 51 904 кВт/год на місяць – це цілком реально.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.