У поїзді "Укрзалізниці" спалахнув скандал: пасажирка купе втратила телефон, але у відповідь зіткнулася з хамством з боку провідників.

Марія Сурженко їхала із Хуста до Львова в окремому купе. Вона завела будильник на 4:20, але прокинулася раніше і помітила, що двері відчинені, а телефон зник. Усвідомивши, що її пограбували, вона відразу попросила провідника викликати поліцію.

Про це дівчина розповіла у своєму Facebook.

Потяг Укрзалізниці, фото uz.gov.ua

За словами Марії, замість допомоги вона отримала хамство та повний "ігнор":

Популярні новини зараз

Масові перевірки пройдуть по всій країні: де шукатимуть ухилянтів

Мобілізація після 50 років: умови стають жорсткішими – призиватимуть за новими правилами

ТЦК будуть безсилі: хто не отримає повістку – перелік

Всім ухилянтам приготуватись: в Україні запускають мобільні блокпости

Показати ще

"Укралі? Та іді просто поіщі в купе! Гдє я вазьму тєбє паліцию?", – відповіли дівчині російською мовою.

Коли Марія пішла до начальника поїзда, він взагалі вдав, що не чує. А провідниця, яка обслуговувала вагон, відмовилася дати телефон, пославшись на те, що він "не працює".

""Шо ти тут стала? Ти шо не відіш?! Я разгаваріваю з начальником поєзда!" Я повторюю чітко прохання викликати поліцію. "Та де я єйо тут тєбє вазьму? Как ти со мной разгаваріваєш?", – відповіли дівчині.

Скандал в "Укрзалізниці" / фото: Facebook

Поліцію вдалося викликати лише завдяки випадковому пасажиру, який позичив Марії свій телефон.

Коли поїзд прибув до Львова, начальник потягу фізично перегородив Марії дорогу до вагону, заважаючи розслідуванню. Крім того, він відмовився говорити українською, порушивши закон.

"Шановна (тепер вже менше) Укрзалізниця, я вимагаю: 1. Публічне пояснення від "Укрзалізниці" щодо цієї ситуації. 2. Розслідування дій провідниц та начальника поїзда. 3. Реальні наслідки для тих, хто відмовляється допомагати пасажирам", – пише Марія.

Як відреагувала "Укрзалізниця"?

Менеджер компанії Владислав Бондар зв'язався з Марією, вибачився та пообіцяв розібратися. За його словами, поведінка співробітників "неприйнятна", і їх дії будуть перевірені.

Відповідь "Укрзалізниці" / фото: скриншот Facebook

Пасажири "Укрзалізниці" вже неодноразово стикалися з грубістю персоналу, але ця історія показує, що боротися за свої права – можна і навіть потрібно.

Нагадаємо, тепер можна купувати квитки на потяг для друзів та близьких – з бонусами

Раніше ми писали, що "Укрзалізниця" підвищує ціни на окремі маршрути: за які квитки доведеться викласти цілий стан

Крім того, Знай.ua повідомляв, хто встиг – той заощадив: квитки до Європи стануть дорожчими на 27% вже з лютого